ipred

se här och här. "Det sänder en väldigt stark signal att lagstiftningen fungerar". ha. ha. tror du verkligen på det själv, Henrik Pontén? vem leker du? mhmm, jag är väldigt övertygad om att alla möjliga förlag leker poliser nu. åh ja, de ska minsann gotta sig. men det är ju inte precis som att en tredjedel lägger ner med att ladda ner, bara sådär. nej, de är bara medvetna om att dessa förlag löper amok nu, de är maniacs, sugna på revansch. och det tror de att de ska få. minsann.
men äh, jag väntar några dagar. inte för att det skulle vara mer lagligt, eller att de ens skulle haffa mig idag för att jag laddar ner. nej, mest för att jag känner mig trygg i det. vad dum jag är. åh, ja. jag är så naiv.

Kommentarer
Postat av: emelie

de har väl slutat seeda och vad allt nu heter, haha, sjukt onödigt lag!

2009-04-03 @ 16:42:41
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0