Daglig rutin

Och förresten. Jag är ensam hemma hela dagen för att plugga matte (Jag vet: Ha-Ha)
Så jag var nere i köket för att skära mig själv lite delicious apelsin. Resten är A Big Blur, men jag minns att jag fann mig själv i någon slags koma. Eller ja. Chock. Det kom blod ur min häl. Jag misstänker att glaset jag tog sönder för några dagar sen har med detta att göra. För ni vet, jag kan inte gå, SÅ ont gör det. Aj aj aj.
Iofs kan jag vända detta till min fördel, det här är nämligen en anledning till att jag ej aktivt kan verka i studiumet. Hård smärta skall ej tas som nonsens, det skall tas med mycket socker-haltiga produkter (GLASS), OC (dvs Adam Brody, Cam Gigandet MED MERA) och en bra kopp med thé!

Kommentarer
Postat av: Daniel Fleur

Tråkigt att höra, och synd att du inte kunde komma idag... Hade några tavlor jag tänkt visa dig men.. Lycka till med pluggandet det sista som är kvar nu innan sommarlovet!



Ha det!

2009-06-07 @ 19:33:24
Postat av: Lovisa

whey synd att jag missade dem! du får ta kort och skicka istället!

ha det asagott så ses vi på bröllopet!

2009-06-07 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0