1756

var nyss nere i köket. ser ett kreatur springa förbi precis vid fönstret. ett väldigt enormt sådant. och lät gjorde det också. jag var säker på att jorden skulle gå under. blickade fort på sommarkorten på kylskåpet, ville liksom tänka på de finaste stunderna i mitt liv när jag skulle dö. det gick 10 sekunder. inget hände. efter ytterligare 10 sekunder tänkte jag att okej, stickan tror han är rolig nu va. så jag tänkte låsa ut honom. men han var inte hemma den pajasen. så jag insåg att okej, jag bor ju i gransäng. det var en älg. jag såg spåren utanför fönstret. det var verkligen en älg.
stickan kom hem inte långt efter detta konstaterande och han ansåg att en häst också var ett alternativ.

hmm. fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0