africa? shanghai?

loggar in på min blogg och tänker "okej nu ska jag uppdatera!!". i 2 min har jag stirrat idiotiskt på en blinkande pinne som inte rör sig. så ok, det blir bara lite nuläge:
sitter fortfarande uppe på nätterna, har jag tur somnar jag halv 3
sover fortfarande bort eftermiddagarna
kan fortfarande inte plugga
är fortfarande väldigt ohälsosam
MEN här har vi en banbrytande grej! har börjat drömma jäääähäättekonstiga saker. nyss var det bara en sång som upprepades, den gick något i stil med "your music is not in africa, your music is in shanghai", och sen flög det runt färgglada glassar
igår drömde jag att jag satt längst upp på bokhyllorna i biblioteket och grät, sen kom michael jackson för att trösta mig. efteråt tänkte jag "skit också! jag skulle ju se hur hans näsa såg ut på nära håll!"

ja. åtgärder ska vidtas för att ändra på detta.

godnatt (tror mamma åtminstone)

Kommentarer
Postat av: Em

Jäääähäätte? Dr. Cox?

2009-03-19 @ 20:59:07
Postat av: lovisa

haha. var tvungen att googla det där för att förstå någonting alls. antar att du snackar om någon i scrubs, som jag dessvärre inte ser på.

2009-03-19 @ 23:19:09
Postat av: Em

Besviken. Han säger nämligen precis så, fast reheeeeally eftersom det är på engelska.

2009-03-22 @ 23:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0