fïan is tnatruop siav ej

är du snygg? sällan
är du en sportfåne? haha nej
är du rolig? asrolig
är du sjuk? nej
är du feg? nja, det vet jag inte om jag skulle påstå
är du törstig? nej
är du 15 år? haha nej, tack och lov. vilken ålder att inte minnas.
är du rik? nej
är du fattig? nej, eller jag vet inte. ge mig pengar!
är du trött? nej
är du smart? hyfsat
är du shoppingsugen? nej
är du hungrig? nej
är du retsugen? nej
är du saknad av någon? vet inte

1. Skulle du vilja vara längre? NEJ
2. Skulle du vilja väga mer? nej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? ja. justin bobby är ett hett alternativ. jude law funkar ju också. heath ledger var fin. fast jag vet inte. kanske inte överhuvudtaget.
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? nej
5. Pierca tungan eller näsan? näsan. fast jag skulle vara skitful i det
6. Vara seriös eller rolig? är väl olika. rolig är nog bäst
7. Brinna upp eller drunkna? drunkna
8. Umgås med dina fiender eller föräldrar? föräldrar
9. Tycker du om någon just nu? ja, en hel hög med människor
10. Sol eller måne? sol. eller jag vet inte. måne kanske.
11. Vinter eller höst? höst
12. Soligt eller regnigt? soligt
13. Hur mycket är klockan just nu? 22:08

OM MIG:
1. Fullständigt namn? lovisa anna elin bondeson
2. Vart vill du bo? äh jag vet inte. kan börja med att flytta in till nässjö iallafall.
3. Hur många barn vill du ha? 1-3
4. Vill du gifta dig? det vill jag nog
5. Är du kär? äähh vet inte nu
6. Favoritårstid? sommar, såklart
7. Har du en hund? nej. men du får gärna ge mig en katt.
8. Sover du helst ensam eller med någon? med någon. kom oh du helige

HAR DU UNDER DOM SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nej
2. Blivit kramad? nej
3. Känt dig fånig? haha. ja.
4. Saknat någon? ja
5. Gråtit? jahahaha
6. Ljugit? ja
7. Blivt kysst? nej

Kommentarer
Postat av: Simone

Skulle inte tacka nej till Justin Bobby eller Jude Law ;b & Heath Ledger var ju..mmm!



Så ja, nice taste & skön blogg måste jag säga!

2009-03-25 @ 01:43:58
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/
Postat av: Simone

Ajo, men säg någon från the hills av det könet som inte är lite av ett svin typ :)

2009-03-25 @ 19:46:29
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/
Postat av: Simone

;o ;o Haha jag hatar Spencer mer än vad som är friskt att hata någon genom en tv-ruta :D

2009-03-25 @ 20:23:06
URL: http://climbingupthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0