Voi-La Intruder

varför funkar inte min kortläsare?
och varför spelas det en extremt irriterande melodi i ca 5 min ungefär en gång i veckan på denna datorn? en riktig jamba-melodi ska jag säga er. och den kommer inte från internet. måste liksom stänga av min musik och vänta i 5 min tills det är över.
sen undrar jag också varför jag ens har schemalagda lektioner på måndagar?
och varför är inte jag 18?
OCH VARFÖR FINNS DET EN HÅLA VID NAMN GRANSÄNG, DÄR MINA FÖRÄLDRAR VALDE ATT BO?
occhhhh vaaaarffööör kan jag inte säga stopp när jag mår illa? skitigt att jag kollade på hockey, och det var massssa ätbart på bordet. ska gå och stoppa fingrarna i halsen snart. lovar.

vilken pärs-i-röven-måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0